Nieuw logo Het Vlijmens Lint

We zijn trots op ons geheel nieuwe logo, dat vandaag ons vandaag werd aangeboden door Oranje Boven, het grafisch ontwerp bureau van ons lid Theo Meijer. Daarmee wordt voldaan aan de wens van de ledenvergadering om naar een naam en uitstraling te gaan die beter past bij wat we doen. Oranje Boven hartelijk dank voor dit mooie logo.

Landschapsarchitect gevonden

Onze oproep in onze nieuwsbrief of iemand een landschapsarchitect kende die ons zou willen helpen is succesvol geweest. Via Harald Aarts zijn wij in contact gekomen met Bob van der Vliet, gerenomeerd landschapsarchitect, die ons meteen behulpzaam is geweest met de verdere uitwerking van het alternatieve tracé van de Bossche Sloot. We zijn er zeker van dat dat ons help in de juridische procedure bij de rechtbank.

Ledenwandeling Biessert polder groot succes

Op 13 februari zijn we met een 30 tal leden (en aantal honden) een kijkje gaat nemen in onze polder om te zien welke gevolgen de geplande maatregelen van het GOL met zich meebrengen. We hebben ook bekeken welke andere oplossingen er mogelijk zijn.
Het is duidelijk dat veel mensen, uiteraard vooral de niet leden, nog niet op de hoogte zijn wat er allemaal staat te gebeuren. maar ook voor ons is het goed om een en ander in ogenschouw te nemen.
Dat levert ook weer voldoende nieuwe gedachten op ter aanscherping van onze plannen.